اصول درست تی کشیدن یکی از قسمت های مهم و جدانشدنی در نظافت یک ساختمان یا منزل است. با توجه به اهمیت پاکیزگی و نظافت منزل انجام درست این کار بسیار مهم می باشد. چرا که در صورت عدم اجرای روش صحیح آن، امکان بیشتر شدن کثیفی و باقی ماندن لکه بر روی زمین خواهد شد.این کار شاید در ظاهر بسیار ساده باشد، اما شناخت انواع تی و استفاده از روش مناسب در کیفیت کار بسیار اثرگذار است. در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع تی و روش صحیح استفاده از آن را بر روی سطوح مختلف بپردازیم. تا با شناخت کافی از این کار بتوانیدآن را به نحو احسن انجام دهید و از خانه تمیز خود لذت ببرید. پس تا پایان با ما همراه باشید.

اصول درست تی کشیدن
هنگامی که سرامیک، پارکت و یا کاشی خانه شما کثیف می‌شود، می توان گفت زمان نظافت رسیده است. به عبارت دیگر وجود گرد و خاک، انواع لکه‌، و یا ایجاد حالتی چسبناک بر روی زمین و بوی نامطبوع از دیگر نشانه ها برای نظافت کف خانه می باشد. برای شروع نظافت کف خانه نیاز به ابزار مناسب دارید. این ابزار می تواند جارو، دستمال خشک، شوینده، یک سطل آب و مهم تر از همه تی باشد. با کمک هر یک از این وسایل، می توان کثیفی ها و آلودگی کف زمین را تمیز کرد. اما شاید مهم ترین و کاربردی ترین وسیله تی باشد. که انواع مختلفی دارد و در ادامه به معرفی و روش های نظافت با آن می پردازیم.

معرفی انواع تی
تی ها وسایلی هستند که هم امکان نظافت با کیفیت تری را فراهم می کنند، و هم فشار زیاد را از روی بدن کم می کند. همچنین این وسیله از تماس مستقیم دست با مواد شوینده و ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. تی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای مزایا و ویژگی ها منحصر به فردی هستند. از جمله مهم ترین انواع آن به شرح ذیل می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *